سوالات متداول

اگر نمی توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید ، با پشتیبانی تماس بگیرید.

cssامکان حمل حیوانات خانگی در داخل اتوبوس وجود دارد؟
بله وحود دارد
cssهزینه ارسال سفارشات چطور تعیین می شود؟
ارسال سفارش‌ها از دوباره کالا به سراسر کشور، برای مبالغ بالای 500 هزارتومان رایگان است.
cssارسال سفارش ها با چه شیوه ای صورت می گیرد؟
در شهرهایی که شرکت تیپاکس در آنجا شعبه دارد توسط تیپاکس ارسال می شود. و در سایر شهرها با پست پیشتاز ارسال می شود.
cssتراکنش ناموفق بود اما مبلغ سفارش از حسابم کم شد. مبلغ چه وقت به حسابم بر می گردد؟
با توجه به این که مبلغ کسرشده در تراکنش‌های ناموفق وارد حساب دوباره کالا نمی‌شود و نزد بانک حفظ می‌شود، به دلیل مغایرت بین بانکی بازگرداندن آن به حساب شما نیز بر عهده بانک است. انجام گرفتن این فرآیند در سیستم بانکی کشور حداقل 30 دقیقه و حداکثر تا ۷۲ ساعت زمان نیاز دارد.
در صورتی که بعد از ۷۲ ساعت مبلغ برگردانده نشد و از طرف بانک اعلام شد که مبلغ به حساب دوباره کالا واریز شده است، با پشتیبانی دوباره کالا ارتباط برقرار کنید.
cssآیا می توانم مبلغ فاکتور را در بعد از دریافت سفارش پرداخت کنم؟
خیر. فاکتور قبل از ارسال باید از طریق سایت تسویه شود. برای اطمینان کاربران بر روی تمامی لپ تاپ ها 5 روز مهلت تست و 30 روز گارانتی رایگان ارائه می شود.
cssهزینه سفارشم را از چه راه‌هایی می‌توانم پرداخت کنم؟
پرداخت هزینه سفارش تنها به روش آنلاین و از طریق درگاه بانکی سایت امکان‌پذیر است. در صورتی که تمایل دارید مبلغ سفارش را کارت به کارت و یا پایا کنید از طریق واتس اپ با پشتیبانی فروش 09156003620 در ارتباط باشید.
cssدر شهرهای غیر از تهران چطور میتوانم کالای خود را مرجوع کنم ؟
در صورتی که تیپاکس در شهر شما شعبه داشته باشد با تیپاکس ارسال کنید. در غیر این صورت با پست پیشتاز ارسال کنید.
cssدر صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟
خیر. فعلا این امکان وجود ندارد. قبل از ثبت سفارش میتوانید درخواست تصاویر لپ تاپ را ثبت کنید تا برای شما ارسال شود. در صورتی که لپ تاپ از نظر ظاهری مشکل خاصی داشته باشد حتما قبل از ارسال به شما اعلام خواهد شد.
cssاگر از خرید خود بعد از تحویل لپ تاپ منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟
بله. در صورتی که لپ تاپ از نظر ظاهری مشکلی داشته باشد و یا مشخصات لپ تاپ با مشخصات فاکتور یکسان نباشد می توانید با هماهنگی مرجوع و تعویض کنید.
cssتا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 5 روز و برای کالاهای آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.

cssکالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟

آدرس : خراسان رضوی – مشهد - مجتمع زیست خاور - واحد 2122 - فروشگاه دوباره کالا

لپ تاپ را در به طور کامل بسته بندی و از ضرب گیر استفاده نمایید. همچنین بسته پستی را فقط با تیپاکس ارسال نمایید.